שירות Office365 נמכר במתכונת של תמיכה באמצעות שותפים.
התמיכה המובנית בשירות ע"י Microsoft היא תמיכת Admin בלבד, כלומר מעה לשאלות תפעוליות של ממשק הניהול, תקלות בצד שרת ואדמיניסטרציה (כספים, מעבר בין חבילות וכו'..)
תמיכה מורחבת כדוגמת שאלות How To (כל שאלה שמתחילה ב"איך" איך מגדירים טלפון?, איך מגדירים שיתוף?) נעשית ע"י שותפים מוסמכים במסלול שירות נפרד.

תמיכה מורחבת מספקת ללקוחות מענה מלא משלב הניהול, תמיכה לכל השאלות, וטיפולים אדמיניסטרטיביים שיבוצעו ע"י השותף במקום לבזבז את זמן הלקוח.
תמיכה מורחבת היא למעשה רשת הבטחון של הלקוח ותספק מענה לכל צורך שיעלה. החל מהגדרת השירות, שדרוגי מסלולים או נפחים, הגדרת שירותים משלימים, חיבור למערכות הקיימות, וסיוע לכל הנדרש ע"י משתמשי הקצה.

לקבל הצעת מחיר לשירות תמיכה מורחב מלאו את הפרטים מטה

Error: Contact form not found.